Schiphol

27 februari 2022 - Schiphol, Nederland

Goedemorgen allemaal, ik zit nu op Schiphol te wachten tot dat ik kan vertrekken. Ik heb 1.5 uur vertraging waardoor ik waarschijnlijk mijn 2e vlucht vanuit Dallas niet haal. Geen probleem dat kan allemaal opgelost worden. Hopen dat ik zo lekker kan slapen in het vliegtuig!

1. Dottie:
    Fijne reis kanjer!!
  2. Angela Meijel van:
    27 februari 2022
    Goeie reis schatteke, slapen gaat wel lukken denk ik😜😘😘😘
  3. Linda Konings:
    27 februari 2022
    Ik wens je veel plezier en een superleuke tijd. Maak mooie herinneringen 😍
  4. Rilana Scheeres:
    27 februari 2022
    Ohhh wat cool dat je deze reis in je eentje maakt 👌🏼 Straks een hele ervaring rijker. Geniet ervan meid! Grtjs Koen, Rilana & Djenna
  5. Margriet Scheeres:
    27 februari 2022
    Heel veel succes en fijne tijd, toppie dat je dit doet 😊
  6. Natasja Manders:
    27 februari 2022
    Heel veel plezier… een super stoere ervaring.
  7. Monique De Bruijn:
    27 februari 2022
    Ben nu al zo ontzettend trots op jou!! Dat je zo relaxt en zelfstandig aan je avontuur begint!!
    Justin heeft hulp van n Schiphol medewerker in moeten roepen omdat papa niet uit de parkeergarage kon komen 😂😂
  8. Tanja:
    27 februari 2022
    Hele fijne reis meid!! Hopenlijk kun je lekker wat slapen en kom je uitgerust aan op je bestemming. Dikke💋💋💋
  9. Diana:
    27 februari 2022
    Maak er wat moois van meid❤️😘
  10. Maike:
    27 februari 2022
    Gaaf dat je dit in je eentje doet vera...heel veel plezier en geniet er van het is zo weer voorbij💋💋💋
  11. Mariette Jansen:
    Heel veel plezier Vera😘
  12. Wendy:
    27 februari 2022
    Geniet ervan lieve Veertje. Maak mooie herinneringen om nooit te vergeten. MAKE some magic💋❤
  13. Nathalie:
    28 februari 2022