Vliegveld 2.0

19 april 2022 - Miami Springs, Florida, Verenigde Staten

Zoals jullie misschien afgelopen week hebben gemerkt heb ik niet veel op mijn reislogger gezet. Dit is omdat in niet heel erg onder de indruk was van Miami, en absoluut niet het wauw gevoel had net zoals de eerste week in san diego… de sfeer was heel anders en het ging alleen maar over opstap gaan, zoals de meeste weten vind ik dat geen probleem… maaaaaar in een jurkje en op hoge hakken, niet mogen betalen als meisje zijnde hou ik niet zo van. Dus ik heb absoluut niet besloten om naar huis te gaan want als ik de kans krijg boek ik nog 3 maanden bij! Maar ik ga wel terug naar san diego. Hier blijf ik tot 8 mei, en dan op Moederdag mama weer voor het eerst na 2.5 maand zien!!!! Lekker samen een mooie 2 laatste weken in Miami en omstreken maken😉😉 we hebben al plannen maar die houd ik voorlopig nog even stil😝

zo het vliegtuig in en als verassing terug naar al mn vrienden en vriendinnen, ze denken namelijk dat ik in het vliegtuig naar New York zit! Dus ben benieuwd morgen naar de gezichten bij het ontbijt. Ik denk dus dat jullie ook meer verhalen gaan zien van me aankomende weken😘