Bijna klaar voor de grote reis…

25 februari 2022 - Helmond, Nederland

Welkom allemaal op mijn reislogger,

de komende 12 weken zit in Amerika. Mijn eerste 6 weken ga ik door brengen in San diego en de laatste 6 weken in Miami. Via hier wil ik iedereen toch een beetje op de hoogte houden. Verwacht vooral foto’s, en niet net zoals mama hele verhalen🤣

zondag vlieg ik om 13:05, dus nu nog 2 daagjes carnavallen!

1. Peggy otten:
    Heel veel plezier schatje. Geniet ervan. 💖
  2. Tanja:
    Lieve Veertje!
    Ik wens je een mooie, fijne, maar vooral inspirerende reis toe!! Dat al je wensen en verwachtingen van deze reis zullen mogen uitkomen! Kijk goed uit, geniet met volle teugen en wij gaan je volgen op je reis!!
    Heel veel plezier meid!!❤️❤️💋💋💋
  3. Dottie:
    25 februari 2022
    Maak ze daar gek kanjer, doe alles, beleef intens en geniet!!!
    Maak herinneringen voor het leven en leer vooral wat je allemaal zelf kan en leer daarop vertrouwen voor nu en de toekomst!!

MAAR EERST NOG EVEN JE STEM KWIJTRAKEN TIJDENS CARNAVAL 🥳🥳🥳
  4. Conny Slaats:
    25 februari 2022
    Lieve Vera , nog een hele fijne carnaval 🎊 ( niet te zat🤣 ) en heel veel plezier geniet ervan. 😘 Ook de groetjes van Carlo
  5. Opa en oma:
    26 februari 2022
    Heej Veertje. Wij wensen jou nogmaals 3 onvergetelijke maanden . Love you, opa en oma
  6. Tante Petty:
    27 februari 2022
    Mun allerliefste Veertje,
    We hebben het er al zo lang over en nu is het zo ver, je grote Amerika avontuur gaat vandaag beginnen.

Over een paar uur stap je in het vliegtuig, misschien met een kleine kater maar zeker zonder stem 😉🥳.

Geniet volop van de komende 3 maanden en Make all your dreams come true.
    💋💋
  7. Hanneke:
    27 februari 2022
    Oh wat leuk Vera!!! Heel veel plezier daar en geniet er van!!! Liefs Hanneke van Pierrot 😘😘